پیش آگهی از FSGS چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پیش آگهی از FSGS چیست

پیش آگهی از FSGS چیست؟ FSGS یکی از علل اصلی نفروتیک Sydrome در بزرگسالان است، آن را برای 15٪ -20٪ حساب. در ده سال پس از تشخیص، حدود نیمی از بیماران مبتلا به FSGS خواهد ESRD که مورد نیاز دیالیز یا پیوند کلیه کردم. به طور کلی، FSGS سخت به درمان است، اما با درمان به موقع آن می تواند پیش آگهی خوبی دارند.

معمولا، برای بیمارانی که حساس به هورمون دکتر Hormonotherapy توصیه خواهد کرد. برای افراد مبتلا به FSGS عود آنها نیز باید برخی از immunosuppressor کنند. پس از آن اگر آنها هنوز هم می تواند بیماری خود را کاملا کنترل کنید، دکتر دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می کنند. اما به رک و پوست کنده می شود، حدود 25 درصد از بیماران مبتلا به FSGS FSGS خواهد عود پس از پیوند کلیه را تجربه کنند. هنگامی که FSGS عود، به طور معمول این کار را در روز تا چند هفته از پیوند، و اساسا همیشه ظرف یک سال از پیوند. بنابراین در اینجا من توصیه Immuontherapy به شما، با کمک از این درمان مردم می توانند یک پیش آگهی بهتری دارند.

Immuontherapy درمان علمی و سیستمیک شامل 6 مرحله --- تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی است. با درمان های دیگر همکاری، می تواند FSGS از علل آن را درمان بنابراین برای جلوگیری از این بیماری از عود. اگر می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

در یک کلام، FSGS سخت به درمان است، اما بسیاری از بیمارانی که اقدامات یک پیش آگهی بهتر از کسانی که هر نوع درمان را هرگز. اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان FSGS، شما می توانید به ما ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: